Regelmatig twee patronen een maand lang voor een donatie van maar € 1,00 per stuk!

Je ontvangt:
- een SVG en Scal2 bestand voor het uitsnijden met de Cricut
- een Studio bestand voor het uitsnijden met de Silhouette
- en een PDF voor de eventuele vouwlijnen en om het patroon uit te printen en met de hand uit te knippen.

dinsdag 1 mei 2012

Patroon #18 Vier-vouwkaart Bloem

Dit patroon is hier te koop in de Cards etc. Shop


Deze keer een setje: Patroon #18 is een Vier-vouwkaart Bloem en patroon #19 is een bijpassende enveloppe.


Yvonne


Madeliefjuh

Christien

Christa


Maranda

Sandra

Jolanda


Christien
Je ontvangt:
  • een SVG en een Scut2 file voor uitsnijden met de Cricut
  • een Studio file voor het uitsnijden met de Silhouette
  • een printvriendelijke PDF met de vouwlijnen en om het patroon met de hand uit te knippen. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een heel leuk model. Ik had het model besteld en heb er een kaartje mee gemaakt. Deze kan je hier vinden: http://inekecreatoins.blogspot.com/2012/05/dikke-kus.html

    Hartelijke groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net de gemaakte kaart op facebook gezet, hier is mijn link voor mijn blog:
    http://kreariascreaties.blogspot.com/2012/05/eindelijk-een-kerstkaart.html

    BeantwoordenVerwijderen